چرا گیفت کارت در تجارت مدرن ضروری است؟



چرا گیفت کارت در تجارت مدرن ضروری است؟


چاپ کارت گیفت؛ ایده‌ای مدرن و منحصربه‌فرد برای هدیه

 

 

چاپ کارت گیفت یکی از انواع هدیه‌های مدرن است که افراد آ‌ن‌ها را به عزیزان‌شان هدیه می‌دهند. با پیشرفت تکنولوژی در حوزه صنعت چاپ امکان طراحی این کارت‌های هدیه برای افراد با سلایق مختلف فراهم شده است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص چاپ کارت هدیه خواندن ادامه این مقاله به شما توصیه می‌شود.

 

کارت گیفت چیست؟

گیفت کارت یک کارت واقعی یا یک اعتبار مجازی است که شما می‌توانید آن را بخرید و به کسی که دوست دارید، هدیه دهید. کارت هدیه یک هدیه عالی برای دادن به کسی است که او را نمی‌شناسید، اما هنوز می‌خواهید با هدایایی او را خوشحال کنید. اگر بدانید که گیرنده محصول یا کالایی از یک فروشگاه را دوست دارد؛ اما نمی‌دانید دقیقا به چه اقلامی نیاز دارد، یک کارت گیفت گزینه عالی برای این کار خواهد بود. به این ترتیب می‌توانید به آن‌ها این فرصت را می‌دهید تا  دقیقا به آنچه می‌خواهند برسند تا قدرت انتخاب در حین خرید داشته باشند.

در نهایت گیفت کارت به معنای شخصی‌سازی یک کارت هدیه برای یک نفر است که دوست دارید در حین خرید منعطف عمل کند. به‌طورکلی کارت‌های هدیه پرداخت محصولات و خدمات را راحت‌تر می‌کنند به‌عنوان مثال اگر می‌دانید که دوست شما عاشق یک رستوران خاص است، دریافت یک کارت هدیه از آن رستوران برای او بسیار دوست‌داشتنی و خاص خواهد بود. همچنین شما می‌توانید تصمیم بگیرید که چقدر پول می‌خواهید در یک کارت هدیه قرار دهید. اکثر فروشگاه‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا همان مقداری را که شما خودتان می‌خواهید هدیه دهید، انتخاب کنید.

 

آیا چاپ کارت هدیه ضروری است؟

پاسخ به این سوال بله است. اگر می‌خواهید در میان سایر رقبای تجاری خود حرف برای گفتن داشته باشید و همگام با دنیای دیجیتال، تجارت خود را هم به‌روز کنید، چاپ کارت هدیه موردی ضروری به‌‌نظر می‌رسد. برخی گمان می‌کنند که هدیه‌هایی از جنس پول نمی‌تواند افراد را خوشحال کند یا کادو‌هایی مانند کارت هدیه از تنبلی افراد برای فکر کردن انتخاب یک هدیه مناسب برای عزیزان است. درحالی‌که این تصور اشتباه است؛ چراکه ممکن است شما زمان زیادی را صرف کنید و هدیه‌ای را تهیه کنید؛ اما باز هم نتوانید فرد مورد نظر را خوشحال کنید یا شاید اصلا آن هدیه را لازم نداشته باشد؛ اما با خرید یک کارت هدیه این مشکلات برطرف می‌شود. چاپ کارت گیفت باید حرفه‌ای و زیبا انجام شود تا مخاطب با در دست گرفتن آن خوشحال شود و حس توجه کافی را از فرد مقابل خود دریافت کند. رسیدن به این هدف برعهده افرادی است که قصد دارند برای کسب‌وکارهای خود از این کارت‌ها استفاده کنند.

 

انواع کارت هدیه کدامند؟

همان‌طور که اشاره شد کارت‌های هدیه، کارت‌های پولی پیش‌پرداختی هستند که به‌عنوان روش جایگزین پرداخت برای خرید محصولات و خدمات استفاده می‌شوند. آن‌ها در فروشگاه‌های معتبر، رستوران ها و... مورد استفاده قرار می‌گیرند. کارت هدیه را می‌توان به دو شیوه دیجیتال و کاغذی تهیه کرد. کارت گیفت دیجیتال شامل کدهای الکترونیکی هستند که به‌صورت آنلاین خریداری می‌شوند و در نهایت به آدرس ایمیل یا شماره تلفن شما ارسال می‌شوند. از معروف‌ترین کارت‌های دیجیتال می‌توان به گیفت کارت اپل، گیفت کارت استیم و گیفت کارت گوگل پلی اشاره کرد که در فروشگاههای مرتبط با آن می‌توان خرید کرد.

با تمام مزایایی که گیفت کارت دیجیتال می‌تواند داشته باشد، امکان تقلبی‌بودن آن بسیار بالاست و امکان کلاهبرداری در آن زیاد است. در نوع فیزیکی کارت‌ هدیه شما با جنس کاغذ روبه‌رو هستید و آن را عملا در دست خود دارید؛ به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا آن را به شیوه کاغذی خریداری کنند. در کنار افرادی که قصد دارند گیفت کارت به عزیزان خود بدهند، فروشگاه‌ها، هایپرمارکت‌ها و برندهای معتبر هستند که برای ارتقا سطح کاری خود باید چاپ کارت هدیه را مدنظر خود قرار دهند.به عبارت دیگر شما به‌عنوان یک تاجرلازم است تا برای جذب مشتریان جدیدتر امکانات به‌روزتری را برای مشتریان خود فراهم کنید.

در نظر بسیاری از افراد گیفت کارت هدیه خاص و منحصربه‌فرد است؛ بنابراین این شما هستید که با قراردادن این امکان نظر آن‌ها را برای خرید کارت هدیه به سمت تجارت خود جلب می‌کنید. با این اوصاف می‌توان گفت که چاپ کارت گیفت راهی عالی برای افزایش فروش و برندسازی کالا و خدمات شما محسوب می‌شوند. کارت‌های هدیه واقعا هدیه‌ای هستند که نه تنها برای کسب‌وکار شما، بلکه برای مشتریان شما هم یک مزیت جذاب به‌شمار می‌آید.  

 

برای چاپ کارت هدیه از چه جنس کاغذی استفاده می‌شود؟

برای چاپ گیفت کارت، لوگو و طرح موردنظر مشتری روی یک کارت کاغذی با روکش پلاستیکی تکثیر و به هر کارت یک عدد اختصاصی اضافه می‌شود. اکثریت قریب به اتفاق آن‌ها با استفاده از پلاستیک PVC (پلی وینیل کلراید) ساخته شده‌اند. پس‌از چاپ با طرح مشتری، کارت باید کامل شود تا از طرح چاپ‌شده کاملا محافظت شود و سپس شماره‌گذاری شود تا امکان فعال‌سازی کارت فراهم شود.2 نوع کاغذ برای چاپ کارت هدیه اعمال می‌شود: پوشش UV و لمینیت.

 

·       پوشش UV

این نوع پوشش یک لایه نازک از جوهر شفاف است که روی تصویر چاپ‌شده اعمال می‌شود و آن را لغزنده می‌کند تا کمتر خراشیده شود (مانند یک لایه پلی اورتان روی کف‌پوش‌های چوبی شما)

 

·       پوشش لمینت

لمینیت یک لایه پلاستیکی اضافی است که روی تصویر چاپ‌شده قرار می‌گیرد و از آن محافظت می‌کند. لمینیت یک روش پوشش‌دهی استاندارد صنعتی محسوب می‌شود. در نهایت این روش صاف‌ترین، باکیفیت‌ترین و ماندگارترین محصول کارتی را ایجاد می‌کند. با‌این‌حال، همه لمینیت‌ها یک نوع عملکرد را ندارند. لمینیت رول PVC یا سایر پلاستیک‌ها اغلب روکشی با مقاومت کمتر را شامل می‌شوند، درحالی‌که لمینیت پلیت یا هیدرولیک یک کارت هدیه بسیار صاف را ایجاد می‌کند. درنهایت لمینیت پلاتن روشی است که تقریباً برای تمام کارت های اعتباری VISA، Mastercard، AMEX و سایر کارت‌های اعتباری بانکی استفاده می‌شود.

شماره‌گذاری کارت که جز آخرین مرحله چاپ کارت هدیه است، می‌‍تواند به شکل بارکد، کدگذاری نوار مغناطیسی، اعداد قابل خواندن توسط انسان یا هر ترکیبی از این‌ها باشد. در مرحله شماره گذاری، اطمینان از عدم تولید اعداد تکراری و این‌که روش استفاده شده برای اعمال اعداد (انتقال حرارتی، جوهر افشان و...) درنهایت رقمی را تولید می‌کند که برای طول عمر کارت قابل خواندن باشد، بسیار مهم است.




مزایای چاپ گیفت کارت چیست؟

چه برای فروشنده و چه خریدار کارت هدیه مزایایی دارد که هر دو طرف معاموله را برای استفاده از آن ترغیب می‌کند. در ادامه به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهد شد:

 

·       آزادی انتخاب

تمام کارت‌های هدیه و کارت‌های دیجیتال به شما این آزادی را می‌دهند که هرآنچه را که می‌خواهید در مقدار مشخص‌شده روی همان کارت خریداری کنید و به میل خود آن را انتخاب کنید. فروشگاه‌های خرده‌فروشی، بانک‌ها یا فروشگاه‌های معتبر (مثل رستوران‌ها) کدهای مختص این کارت را نوع صادر می‌کنند و در فروشگاه‌ها یا هر مکانی که آن‌ها را می‌پذیرند، بازخرید می‌شوند.

 

·       دسترسی راحت‌تر

کسی که در تجارت خود، چاپ کارت گیفت را در اولویت قرار می‌دهد، دسترسی آسان و راحت را هم برای خود و هم برای خریدار فراهم می‌کند. شما این امکان را به افراد می‌دهید که هر زمان و در هر مکان که امکان خرید داشتند، از ان استفاده کنند و این یعنی شما آن‌ها را به کالا یا زمان یا مکان خاصی محدود نخواهید کرد.

 

·       جذب طیف وسیعی از مشتریان

احساس باارزش دادن به عزیزان خود چیزی است که بسیاری از افراد حین هدیه‌دادن آن را مد نظر قرار می‌دهند. چاپ گیفت کارت علاوه‌بر این‌که شما را به‌عنوان یک تجارت مدرن و به‌روز معرفی می‌کند، تعداد زیادی از مردم را به خرید این نوع کارت هدیه تشویق می‌کند. در واقع شاید کسی قصد خرید از آن کالای شما را نداشته باشد؛ اما به‌واسطه آن کارت هدیه مجاب به خرید از شما شود.

 

چرا باید شبکه چاپ را برای چاپ کارت هدیه انتخاب کرد؟

با رشد سریع فناوری، فرآیند استفاده از کارت‌های هدیه بسیار محبوبیت پیدا کرده است؛ چراکه هنگام خرید اقلام را بسیار آسان‌تر می‌توان خرید. جهان درحال تکامل است و فناوری تقریباتمام جنبه‌های زندگی ما را آسان‌تر کرده است، حتی با ارائه خدمات خرید. در واقع مردم هم بیشتر تمایل به یک زندگی راحت کرده‌اند که داشتن چنین کارت‌هایی می‌تواند در زندگی راحت‌تر نقش موثری ایفا کند. باتوجه به آن‌چه گفته شد، چاپ گیفت کارت باید کاملا حرفه‌ای انجام شود تا عددگذاری‌های آن‌ها تکراری نباشد. علاوه‌بر آن، طراحی آن هم باید به مخاطب حس خاص بودن را بدهد تا افراد ترغیب به استفاده از آن شوند.

شبکه چاپ با سال‌ها تجربه در حوزه چاپ تبلیغات کاغذی کارشناسان و طراحانی را داراست که شما را برای ارتقا سطح تجاری راهنمایی می‌کنند. تجهیزات شبکه چاپ به صورتی است که تیراژهای 1000 تا 1 میلیون را در عرض 7 تا 10 روز کاری به دست شما می‌رساند. تفاوتی ندارد شما در کجای ایران مشغول کسب‌وکار هستید، شبکه چاپ در بسته‌بندی و ارسال محصولات سفارش‌داده به بهترین شکل فعالیت می‌کند. درصورت هرگونه ثبت سفارش یا سوال کارشناسان شبکه چاپ باافتخار پاسخ‌گوی سوالات شما خواهند بود.

 


2023-05-06 13:06:44  

گیفت کارت/کارت هدیه/چاپ گیفت کارت

    فیس بوک گوگل پلاس تلگرام linkedin linkedin پینترست
جعبه و بسته بندی
جعبه و بسته بندی
  ارتباط با ما

دفتر مرکزی : میدان بهارستان ، خیابان ظهیرالاسلام ، درویش غربی ، پلاک 18، واحد 4

کارگاه : خیابان ظهیرالاسلام - پلاک 174

 تلفن : 71333344-021 ( 30 خط ویژه)
ایمیل : Shabakehchap@gmail.com