چاپ و جعبه و بسته بندی کافه



چاپ و جعبه و بسته بندی کافه


با چاپ و جعبه و بسته بندی کافه، شاخص شوید

 

 

مردم ابتدا با چشمان خود، نوشیدنی و دسرها را می‌چشند. بسته‌بندی‌های کافه تاثیر زیادی بر میزان رضایت مشتری از منو شما خواهد داشت. با چاپ و جعبه و بسته بندی کافه می‌توانید رنگ و جلوه‌ای زیباتر به منو و محیط کافه خود ببخشید. این امر باعث افزایش استقبال مردم از کافه شما نیز خواهد شد. یک بسته‌بندی باکیفیت و با ظاهری زیبا می‌تواند وفاداری مشتری را به کافه بیشتر کند. طراحی و چاپ و جعبه و بسته بندی رستوران و کافه باید توسط افراد متخصص انجام شود.

 

کاربرد بسته‌بندی‌های کافه

صحبت از اداره کافه که می‌شود، لزوم و اهمیت چاپ جعبه و بسته‌بندی برای کافه نیز خود را نشان می‌دهد. برخی مشتری‌ها ترجیح می‌دهند سفارش خود را در کافه میل کنند. بسیاری دیگر نیز سفارشات خود را به‌صورت بیرون‌بر درخواست می‌کنند. بسته‌بندی‌ها در هر دو شرایط کاربرد خاص خود را دارند. این جعبه‌ها در محیط کافه، نظم و یکدستی خاصی را به فضا می‌بخشند. از طرفی اگر مشتری سفارش خود را در محیطی غیر از کافه می‌برد، بسته‌بندی‌ها می‌توانند از محتویات خود محافظت کنند. جعبه‌ها اغلب برای موارد زیر کاربرد دارند:

  • نوشیدنی‌های سرد و گرم
  • سینی بستنی
  • کیک
  • وافل
  • و....

 

مزایا طراحی بسته‌بندی‌های کافه

چاپ و جعبه و بسته بندی کافه یک عامل مهم در شناسایی هویت کافه‌ها محسوب می‌شود. با چاپ جعبه می‌توانید در ذهن مشتری‌های بالقوه نفوذ و آن‌ها را به مراجعه دوباره به کافه تشویق کنید. جعبه‌ها و بسته‌بندی‌ها می‌توانند به عاملی مهم برای ماندگاری نام کافه در ذهن مردم تبدیل شوند. بسیاری از مردم، از  کافه‌هایی استقبال می‌کنند که علاوه‌بر داشتن یک منو باکیفیت، خدمات را به صورت متفاوت‌تری ارائه دهند. با چاپ جعبه‎های بسته‌بندیو انواع لیبل، می‌توانید تصویری متفاوت از خود به نمایش بگذارید. از دیگر مزایا بسته‌بندی‌های کافه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

·       تقویت برندینگ کافه

یک بسته‌بندی جذاب می‌تواند مشتریان بالقوه را بدون دیدن یا چشیدن محصولات، به طرفدار کافه شما تبدیل کند. نوع بسته‌بندی، پیامی را برای مشتری ارسال می‌کند و باعث ترغیب او به استفاده از خدمات شما خواهد شد. جعبه‌های اختصاصی کافه به مشتری این فرصت را می‌دهد که شما را بشناسند و نام کافه را در ذهن خود بسپارند. این امر شما را در سطح گسترده‌ای مشهور و محبوب خواهد کرد. ایجاد مسیر برندینگ تنها در ارائه شیرینی‌ها یا نوشیدنی‌های باکیفیت، میسر نمی‌شود. با یک بسته‌بندی مناسب نیز می‌توانید گامی بزرگ در جهت تقویت هویت برندینگ خود بردارید.

 

·       حرفه‌ای به‌نظر رسیدن منو کافه

بسته‌بندی مواد غذایی در کافه این پیام را به مردم منتقل می‌کند که شما در حرفه خود بسیار جدی عمل می‌کنید. سرمایه‌گذاری روی بسته‌بندی‌های کافه به مشتری نشان می‌دهد که برای آن‌ها اهمیت و ارزش زیادی قائل هستید. یک بسته‌بندی محکم با ظاهری جذاب، ساده‌ترین محصولات شما را نیز حرفه‌ای نشان خواهد داد. مشتری‌ها محصولات و مواد خوراکی را بدون ذره‌ای آسیب یا نشت‌کردن نوشیدنی در جعبه، از شما تحویل می‌گیرند. این موضوع یک تصویر قدرتمند از نام کافه به نمایش می‌گذارد. این امر باعث می‌شود که مشتری‌ها باز هم درهای کافه شما را باز کنند و به سمت خرید از شما برگردند.

 

·       به کافه هویت می‌بخشد

نحوه بسته‌بندی مواد غذایی کافه به دیگران این فرصت را می‌دهد تا برند و کسب‌وکار شما را تشخیص دهند. اگر کافه خود را به‌تازگی راه انداخته‌اید؛ این یک فرصت عالی برای شناسایی هویت کافه به مردم است. بسته‌بندی و جعبه‌ها همچون آهن‌ربا، می‌تواند در جذب مشتری به کافه خوب عمل کند. استفاده از بسته‌بندی‌های غذایی با طراحی هوشمندانه باعث تقویت هویت کافه و ارتباط مشتری با شما می‌شود. برای مثال برخی از کافه‌داران از اقلام سازگار با محیط زیست استفاده می‌کنند. این امر هویت کافه را برای طرفداران محیط‌زیست معرفی می‌کند و باعث افزایش استقبال آنان از کافه خواهد شد.

 

·       کنترل دما و محافظت از مواد غذایی

جعبه‌ها و بسته‌بندی کافه باید کاملا استاندارد و مطابق با مواد غذایی طراحی شوند. یک جعبه استاندارد، از دمای نوشیدنی‌های گرم و سرد محافظت می‌کند. همچنین جعبه‌ها باید از شیرینی و کیک‌ها، بستنی و... نیز به‌خوبی مراقبت کنند. فنجان‌ها و لیوان‌های بسته‌بندی نباید نشتی داشته باشند. از طرفی سایر خوراکی‌ها نیز باید در جعبه‌ها طعم، شکل و زیبایی خود را حفظ کنند. رعایت این نکات، باعث ایجاد یک تصویر حرفه‌ای از کافه، نزد مردم خواهد شد. محافظت از سفارش مشتری‌های کافه، به منزله احترام و ارزشی است که برای آن‌ها قائل هستید.

 

·       کمک به تبلیغات کافه

جعبه‌ها و بسته‌بندی کافه‌ها را می‌توان به عنوان یک ابزار تبلیغاتی پرقدرت معرفی کرد. با گسترش رسانه‌های اجتماعی، با یک برنامه‌ریزی و طراحی درست و اصولی می‌توانید کافه را در سطحی گسترده تبلیغ کنید. طراحی بصری زیبا و اختصاصی عامل مهمی است که می‌تواند در جلب توجه مشتری‌های بالقوه، موثر واقع شود. اگر این بسته‌بندی در رسانه‌های اجتماعی نیز منتشر شود، یک فرصت تبلیغات بزرگ و گسترده را برای خود مهیا خواهید ساخت. بسته‌بندی‌ها همچون یک بوم نقاشی می‌تواند برند شما را به نمایش بگذارد و با مشتری‌های بالقوه سخن بگوید.

 

·       بهبود و افزایش فروش

اغلب مردم، به سمت چیزهایی جذب می‌شوند که در نگاه اول توجه آن‌ها را جلب کند. یکی از مصادیق این موضوع در حوزه اداره کافه، چاپ جعبه و بسته‌بندی‌های مناسب است. یک بسته‌بندی زیبا و اختصاصی، سهم بزرگی در جلب توجه و اعتماد مشتری خواهد داشت. این موضوع استقبال مردم از مراجعه به کافه را بیشتر خواهد کرد و به افزایش فروش نیز ختم خواهد شد. بدون شک جعبه‌ها می‌توانند به نمادی از کافه تبدیل شوند و مشتری‌های بالقوه را مشتاق به خرید از کافه شما کنند.

 

·       در میان کافه‌ها، متمایز شوید

بدون شک علاوه بر شما، کافه‌های زیادی نیز در سطح شهر وجود دارد. برای اینکه بتوانید در این رقابت، مردم را به مشتری خود تبدیل کنید، لازم است ارزش‌های متفاوتی خلق شود. جعبه بسته‌بندی می‌تواند یکی از همین ارزش‌های افزوده و متفاوت باشد. یک بسته‌بندی زیبا و اختصاصی شما را از سایر کافه‌داران متمایز می‌کند. این امر نه‌تنها در جذب مشتری‌های جدید که در مراجعه دوباره مشتری‌های سابق به کافه نیز تاثیر می‌گذارد. جعبه‌های بسته‌بندی کافه، به منزله امضای شخصی کافه شما محسوب می‌شود. هرچه این امضا زیباتر باشد، توجه به آن نیز بیشتر خواهد شد.

 

·       مناسب برای سفارش‌های بیرون‌بر

بسیاری از افراد سفارش خود را به بیرون از کافه می‌برند. این یک فرصت عالی برای شناسایی بیشتر کافه نزد مردم خواهد شد. جعبه‌ها و بسته‌بندی‌ها از محتویات خود تا زمان رسیدن به دست مشتری و استفاده از آن محافظت می‌کنند. سالم رسیدن سفارش به دست مشتری، تاثیر فراوانی بر رضایت او از کافه خواهد داشت. البته این تمام ماجرا نیست. در خارج از فضای کافه، افرادی که در کنار مشتری شما هستند نیز با جعبه‌ها و بسته‌بندی‌های کافه آشنا می‌شوند. این موضوع باعث شناخت بیشتر کافه شما نزد مردم خواهد شد. 

 




نکات مهم در طراحی بسته‌بندی‌های کافه

بسته‌بندی‌ها علاوه‌بر محافظت از مواد غذایی، باید از نام و هویت کافه نیز نگه‌داری کنند. به همین خاطر در مراحل طراحی و چاپ بسته‌بندی‌ها باید نهایت دقت و تخصص لازم به کار گرفته شود. اولین قدمی که باید بردارید این است که طراحی و چاپ را به دست افراد متخصص و ماهر بسپارید. این کار، فرآیندی پیچیده و سرشار از نکات مهم است که تنها از عهده این افراد برخواهد آمد. در ادامه شما را با مهم‌ترین نکات طراحی و چاپ بسته‌بندی برای کافه‌ها آشنا می‌کنیم.

 

·       بهترین مواد بسته‌بندی را انتخاب کنید

استفاده از بهترین مواد برای ساخت بسته‌بندی، ضامن سلامت مواد غذایی خواهد بود. مواد بسته‌بندی را باید مطابق با ماده غذایی که قرار است در آن قرار گرفته شود، انتخاب کنید. موادی که برای نوشیدنی به‌کار می‌رود با مواد بسته‌بندی برای کیک، بستنی و... متفاوت است. انتخاب مواد بسته‌بندی باید مطابق با ویژگی‌های مواد غذایی باشد. بسته‌بندی باکیفیت هم از خوراکی‌ها محافظت می‌کند و هم باعث درخشش نام کافه شما در سطح شهر خواهد شد.

 

·       بسته‌بندی را ساده و شخصی‌سازی کنید

وضوح و سادگی یکی از مهم‌ترین جنبه‌های‌ بسته‌بندی کافه به‌حساب می‌آید. بسته‌بندی‌های ساده در جلب نظر مشتری تاثیر به‌سزایی دارد. انتخاب یک طرح ساده و شخصی‌سازی شده می‌تواند نام کافه را بیشتر بر سر زبآن‌ها بیندازد. برای شخصی‌سازی بسته‌بندی می‌توانید یک جمله کوتاه روی جعبه‌ها درج کنید. همچنین می‌توانید شعاری صمیمانه و ساده برای کافه خود انتخاب کنید و آن را روی تمام بسته‌بندی‌ها اعمال کنید. همچنین برای شخصی‌سازی بسته‌بندی می‌تواند از پالت رنگی استفاده کنید که نماد کافه شما محسوب شود.

 

·       از بسته‌بندی‌های سازگار با محیط‌زیست استفاده کنید

امروزه مردم، از بسته‌بندی‌های قابل‌تجزیه در طبیعت استقبال فراوانی می‌کنند. استفاده از مواد سازگار با محیط زیست، یک تصویر متعهد و حرفه‌ای از کافه شما به نمایش خواهد گذاشت. اجازه ندهید کسب‌وکار شما، به افزایش زباله‌های موجود در روی زمین کمک کند. امروزه مشتری‌ها از آسیب‌های بسته‌بندی‌های غیر قابل تجزیه آگاه هستند. این موضوع فرصتی ویژه را برای شما فراهم می‌کند. فرصتی که نشان دهید هم برای سلامتی مردم و هم برای سلامتی کره زمین، اهمیت بسیار زیادی قائل هستید.

 

·       از بسته‌بندی برای برقراری ارتباط استفاده کنید

بسته‌بندی‌ها نشان می‌دهد که محتویات آن از کجا آمده است. همچنین طراحی جعبه باید عاملی برای بسط و گسترش نام کافه شما باشد. طراحی منحصربه‌فرد، شما را از رقبا متمایز می‌سازد. برای برقراری یک ارتباط سازنده، نام کافه، آدرس و نام شبکه‌های اجتماعی باید روی جعبه درج شود. بسته‌بندی‌ها باید نام و نشان کافه را در ذهن مشتری حک کند. مشتری با دیدن طراحی زیبا جعبه و نام برند، کافه شما را به خاطر خواهد سپرد. این امر باعث ایجاد یک ارتباط سازنده با مشتری و ترغیب او به مراجعه به کافه می‌شود.

 

·       سرو غذا را آسان کنید

امروزه مردم دوست ندارند وقت زیادی را صرف بازکردن جعبه‌ و سرو سفارش خود کنند. یکی از مهم‌ترین ویژگی بسته‌بندی‌های کافه این است که سرو نوشیدنی و دسر را برای مشتری‌ها تسهیل شود. طراحی بسته‌بندی نباید آن‌قدر پیچیده باشد که مشتری برای سرو، به زحمت زیاد بیفتد. لیوان‌ها و فنجان‌های نوشیدنی، باید کاملا استاندارد باشند. همچنین جعبه‌های دسر نیز باید با حفظ مقاومت، به‌راحتی باز شوند.

 

جنس مورد استفاده برای بسته‌بندی‌های کافه

جنس جعبه‌های بسته‌بندی کافه، باید محکم و مقاوم باشد. از آن‌جا که جعبه‌ها حامل مواد غذایی هستند، مقواها باید مطابق با استانداردهای بهداشتی ساخته شوند. استفاده از مقواهای محکم و بهداشتی، تصویری بسیار مثبت از کافه در ذهن مردم ثبت می‌کند. یک جنس مرغوب، دوام مواد غذایی را بیشتر و آن را تازه‌تر به دست مشتری می‌رساند. در چاپ و جعبه و بسته بندی کافه اغلب از مقواهای زیر استفاده می‌شود:

 

·       مقوای ایندربرد

مقوای ایندربرد یکی از پرکاربردترین مقواها در صنعت بسته‌بندی مواد غذایی محسوب می‌شود. از آن‌جا که این مقوا مطابق با استانداردهای بهداشتی ساخته شده است، بسیاری از کافه‌داران از آن استقبال می‌کنند. استحکام بسیار زیاد این مقوا باعث حفاظت از مواد غذایی خواهد شد. مقوای ایندربرد علاوه‌بر این‌که ظاهر جعبه را زیبا می‌کند، به ماندگاری مواد غذایی نیز کمک می‌کند. از طرفی چاپ جوهر روی این مقوا، با کیفیت بالا انجام می‌شود.

 

·       مقوای گلاسه

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مقواهای گلاسه، ضد آب بودن آن است. این مقوا از سطحی صاف و براق برخوردار است و جلوه زیبایی به بسته‌بندی شما خواهد بخشید. مقوای گلاسه به دو نوع گلاسه براق و مات دسته‌بندی می‌شود. اگر می‌خواهید روی مقوا گلاسه، تصاویر به‌خصوصی درج کنید؛ می‌توانید از مقوا گلاسه براق استفاده کنید. کیفیت چاپ تصویر روی مقوا گلاسه بسیار بالا و باکیفیت است. مقوا گلاسه مات از قیمت کم‌تری برخوردار است و کیفیت چاپ تصویر در مقایسه با گلاسه براق، کم‌تر است.

 

·       مقوای پشت سفید

مقوای پشت سفید نیز در صنعت چاپ و بسته‌بندی کافه، طرفدارهای زیادی دارد. این مقواها از دوام و کیفیت بالایی برخوردارند. کیفیت چاپ روی مقوای پشت سفید، بسیار بالا است. جوهر به‌خوبی و با وضوح روی این مقوا چاپ و پخش می‌شود. این مقوا به‌خوبی از مواد غذایی مراقبت می‌کند. مقوا پشت سفید قابل بازیافت است و گزینه‌ای عالی برای طرفداران محیط زیست محسوب می‌شود.

 

با شبکه چاپ باکیفیت‌ترین جعبه‌های کافه داشته باشید

در این مطلب با کاربرد، مزایا و استفاده از بهترین جنس جعبه‌های بسته‌بندی کافه آشنا شدید. در ادامه نکات مهم و رایجی که در طراحی و چاپ جعبه باید لحاظ شوند را برای شما بیان کردیم. همان‌طور که گفتیم، انجام این کار تنها از عهده افراد متخصص بر می‌آید. ما در شبکه چاپ، همواره در چاپ و جعبه و بسته بندی کافه نکات و اصول لازم را رعایت کرده‌ایم.

 با ما نگران مقاومت و بهداشت جعبه‌های کافه نخواهید شد. ما جعبه‌هایی باکیفیت برای شما طراحی می‌کنیم که به شاخص‌شدن کافه در سطح شهر منجر خواهد شد. با ما در شبکه چاپ می‌توانید جعبه‌هایی اختصاصی برای کافه خود تهیه کنید که به نمادی از کافه تبدیل شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره، به وب‌سایت شبکه چاپ مراجعه کنید.

 

 


2024-01-21 16:59:43  

جعبه/ بسته_بندی/ چاپ_جعبه/ جعبه_و_بسته_بندی

    فیس بوک گوگل پلاس تلگرام linkedin linkedin پینترست
جعبه و بسته بندی
جعبه و بسته بندی
  ارتباط با ما

دفتر مرکزی : میدان بهارستان ، خیابان ظهیرالاسلام ، درویش غربی ، پلاک 18، واحد 4

کارگاه : خیابان ظهیرالاسلام - پلاک 174

 تلفن : 71333344-021 ( 30 خط ویژه)
ایمیل : Shabakehchap@gmail.com